צילומי זוגיות לפני החתונה – השקעה ברומנטיקה או הוצאה מיותרת?

צילומי זוגיות לפני החתונה

אולי התקופה היפה ביותר שחוויתם אי פעם היא התקופה הנוכחית: אתם מאורסים, מאוהבים ורוב הזמן מרחפים לכם על העננים. מה אם היו אומרים לכם שתוכלו לנצור את התקופה היפה והמרגשת הזאת? אני מזמין אתכם לקחת פסק זמן מההכנות לאירוע החתונה ופשוט לחייך – אל המצלמה!

מרבית הזוגות המאורסים בוחרים להשקיע בצילומי זוגיות לפני האירוע, כאשר מטרתם העיקרית – חגיגת האהבה! גם בתקופת קורונה, ניתן להצטלם בשלל לוקיישנים, תוך שמירה מלאה על ההנחיות. האם כדאי להקצות חלק מתקציב האירוע לצילומי הזוגיות? בהחלט! אין עוד השקעה ראויה יותר מההשקעה שלכם בעצמכם.

תנו לאהבה שלכם לזרוח: צילומי זוגיות לפני החתונה

אתם שואלים את עצמכם “למה אנחנו צריכים את זה?”. לפניכם 3 סיבות טובות להשקיע בצילומי זוגיות לפני החתונה:

  • חזרות” לאירוע הגדול לצד הזוגות שאוהבים להצטלם ומרגישים בנוח להצטלם, ישנם זוגות שקצת פחות. העמידה מול המצלמה יכולה להיות מעט מביכה, מאד לא טבעית ובעיקר – ישנם אלו שמעידים כי אינם יודעים להצטלם. לשמחתכם, אתם לא צריכים לדעת איך להצטלם – בשביל זה יש את הצלם שיכוון וינחה אתכם, ואם צריך – גם יביים אתכם. צילומי הזוגיות לפני האירוע הם החזרה הגנרלית המושלמת בעבורכם! 
  • מזכרת לכל החייםאם רק הייתם יכולים, הייתם עולים על רכבת הזמן בכדי לחוות פעם נוספת רגעים יפים מחייכם. אז עד שאכן תומצא רכבת כזו, תוכלו להסתפק בתמונות זוגיות. תקופת האירוסין היא תקופה מרגשת, מעצימה ורומנטית, והאפשרות לתעד, לחבק ולנצור אותה – קיימת. 
  • תמונות להזמנת האירוע בנוסף, צילומי הזוגיות תורמים לקידום האירוע שלכם. כפי שגם אתם יודעים, לפני שמשגרים הזמנות רשמיות, מפרסמים את תאריך האירוע בכדי לאפשר למוזמנים לשריין אותו. תוכלו לבחור את התמונה האהובה עליכם מסשן צילומי זוגיות, ויחד איתה לפרסם את תאריך האירוע – Save The Date!

טיפים לצילומי הזוגיות לפני החתונה – לגזור ולשמור!

  • טיפ הזהב שלי: שמרו את “התותחים הכבדים” ליום החתונה. אני ממליץ בחום לשמור את הלוקיישנים האהובים עליכם ביותר ליום האירוע (לדוגמא: הפארק בו נפגשתם בדייט הראשון), ואת צילומי הזוגיות לצלם בלוקיישנים אחרים.
  • צילומי חוץ או פנים? – במידה והאירוע שלכם עתיד להתקיים באביב ואתם מתכננים להצטלם בטבע, כדאי לצלם את אלבום הזוגיות בחללים פנימיים (מלון / בר-מסעדה / מוזיאון). כך, תיהנו משני אלבומים מגוונים שלכל אחד מהם אופי אחר לגמרי.
  • באתם ליהנות, זוכרים? – בסופו של דבר המטרה היא ליהנות. את המתח, החששות והפחד מהמצלמה – השאירו בבית. כידוע, הרגשות שלכם עוברים בתמונות ואותם אי אפשר לזייף. לכן, הביאו אתכם רוח שטות, רומנטיקה, הומור (גם הומור עצמי) וחיוכים.
  • התרשמו מעבודות שלי – אתם עתידים להצטלם לראשונה בצילומים מקצועיים? אני ממליץ לכם להתרשם מתיק העבודות שלי. כך, יש באפשרותכם לזהות קונספטים שאתם אוהבים, להבין מה עשוי לעבוד בעבורכם יותר, למה אתם לא מתחברים, האם אתם נוטים לצילום צבעוני או שחור לבן וכיוצא בזה. אני כמובן זמין לכם בכל שאלה והתייעצות – 054-2292694

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *